18 lutego 2012

Cup of milk.

Dzisiejsza stylizacja - ciepła i wygodna, idealna za codzień z lekko rockowym pazurkiem, jak się zresztą przekonacie większość moich stylizacji.
 Milutki, porozciągany i pocięty przeze mnie sweter, a do tego skórzane czerwone spodnie nadające charakteru (aktualnie moja największa miłość),
i oczywiście ciepły, kremowy płaszczyk + wieeelkie czarne emu.

Jutro mam nadzieję, że znajde czas i pojawi się kolejny post.
Chciałabym Wam pokazać moją studniówkową stylizację. Ciekawe tylko czy znajdę jakieś zdjęcie, na którym jestem sama... . Ok, to tyle na dziś. Miłej soboty i do jutra ;*



coat - Zara
trousers - Stradivarius
sweater - second hand
shoes - Heavy Duty









PS:dopiero zaczynam więc przepraszam za wszelkie niedociągnięcia.;P

2 komentarze:

  1. Widzę, że bardzo fajnie zapowiada się twój blog, bo stylizacja jest świetna! Obserwujemy?
    Faustyna

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jesteś , fajny blog :))))

    OdpowiedzUsuń