26 lutego 2012

I reason with my cigarette...

Obiecałam niespodziankę. Więc dziś będzie męska stylizacja.:P
Mój kochany mężczyzna zgodził się udostępnić mi siebie jako modela.
Niestety, nie mogę do końca sobie przypisać tego outfit'u,
 ponieważ jest on wynikiem również jego inwencji,
jednak mogę powiedzieć, że niektóre z tych rzeczy pomagałam mu wybierać ;P

Często moje stylizacje są inspirowanie piosenkami,
a więc zapraszam do wysłuchania tej która zainspirowała nas dzisiaj ;D













jacket - Pull and Bear
shirt - New Yorker
gloves - C&A
shoes - Bershka
trousers - Bershka
hat - H&M

|




24 komentarze:

  1. nie wiem jak ty, ale ja nie rozstaję się z nią! <3 Twój chłopak ma świetny styl, a Ty jesteś prześliczna. ;) dobre początki, zapowiada się interesujący blog, więc obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję!:)

    Ciekawie i fajnie stylizujesz;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo fajnie, ze się zgodził zapozowac:DD
    Ja mojego może kiedyś też wykorzystam :DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe gratuluje przekonania swojego chłopaka do tego mój by się za cholerę nie zgodził:/
    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniały efekt wspólnej pracy! Twój mężczyzna ma wspaniały styl ;)
    Obserwuję, bo zapowiada sie świetnie.
    Licze na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za komentarz :) ! Obserwuję :P

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja;) podoba mi się taki styl u chłopaków:D

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczny model :) pogratulować!

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki za miłe słowo, podziwiam,że jesteś w stanie zarazić swojego chłopaka modą, wyglada super, oby tak dalej!;)

    OdpowiedzUsuń
  10. i rękawiczki bez palców, najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  11. cool post, The outfit is very city sleek and cool :) i hope you will follow my blog

    leopardinleather.blogspot.com

    xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Thanks so much for your lovely comment!! <3
    I've seen your photos you are also very beautiful!
    xxx http://rebellion-keeps-me-alive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszczę, że masz mężczyznę, który daje się przebierać :) Fajne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On się nie daje przebierać. On ma poprostu taki styl,tak się ubiera na codzien a ja to uwieczniłam na zdjęciu.

      Usuń
  14. świetna stylizacja ;) będę obserwować bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Yay ! Właśnie dodałam rysunek :3

    OdpowiedzUsuń
  16. podobają mi się te zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  17. super modna para :))

    zapraszam do mnie na nowego posta i obserwacji jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No no. Wygląda naprawdę świetnie. Muszę to przyznać. Uwielbiam Fosterów i... kurtkę kolegi! Mam taką samą tylko brązową. Świetny wybór:)

    Esti

    OdpowiedzUsuń
  19. I love this song!!! :)
    Awesome outfit! I specially like de gloves!!!
    Come to visit my blog:

    http://bimbaymery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń